Angol 4 – Zónai M.

 

2020.06.03. szerda

Kedves Gyerekek!

A gyakorláshoz ajánlom a tankönyv: Project Fourth edition feladatait az interneten. A Level 1 Unit 3 Grammar feladataival tudsz gyakorolni. Itt azonnal visszajelzést kapsz, és megnézheted a megoldást. Az alábbi linken található:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/grammar/?cc=hu&selLanguage=hu

Feladatok:

2020.06.03. szerda: Ismétlés

Mf. 62.o. 2. Egészítsd ki az üzenetet az összevont alakokkal: ’m /’re / ’s !

Mf. 62.o 3.

Mf. 62.o 4.

A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat.

Kérem a munkafüzetben a 62. oldal feladatainak megoldását lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. június 8-án, hétfőn 12.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

————————————————————

2020.05.27. szerda

Kedves Gyerekek!

A gyakorláshoz ajánlom a tankönyv: Project Fourth edition feladatait az interneten. A Level 1 Unit 3 Grammar feladataival tudsz gyakorolni. Itt azonnal visszajelzést kapsz, és megnézheted a megoldást. Az alábbi linken található:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/grammar/?cc=hu&selLanguage=hu

 

Feladatok:

2020.05.27. szerda: Gyakorlás

Tk. 38.o. 2.  Találd meg a rejtvényben 8 állat angol nevét! Írd le a füzetedbe!

 

Tanuld meg a Tk. 32.o.2. párbeszédet 2020. május 29. péntekig!

(videós felelés lehetséges)

A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat.

Kérem a füzetben a 2. feladat megoldását lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. június 3-án, szerdán 16.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

 ——————————————————-

 

2020.05.25. hétfő

Kedves Gyerekek!

A gyakorláshoz ajánlom a tankönyv: Project Fourth edition feladatait az interneten. A Level 1 Unit 3 Grammar feladataival tudsz gyakorolni. Itt azonnal visszajelzést kapsz, és megnézheted a megoldást. Az alábbi linken található:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/grammar/?cc=hu&selLanguage=hu

Feladatok:

2020.05.25. hétfő: Gyakorlás

Tk. 33.o. 7.  Másold le a táblázatot a füzetedbe! Ki is írhatsz a füzet széléig!

Listen. Hallgasd meg, és írd le, kinek milyen állata van!

Segítségként ideírom az állatok nevét (ezeket is be kell majd írnod a táblázatba):

Hammy           Fred                Nemo              Becky

(kétszer szoktuk hallgatni, lehet többször is)

A Project Fourth Edition Unit 3-nél megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Tk. 33.o. 8. Füzetedben írj kérdéseket! Adj rövid válaszokat saját magadról!

Figyeld meg jól a példát!

 1 Have you got a pet?

   Yes, I have. (ha van neked) vagy No, I haven’t. (ha nincs ilyen)

2 Have you got a …?

Szótárazni:

band    együttes, zenekar

favourite         kedvenc

 

Tanuld meg a Tk. 32.o.2. párbeszédet 2020. május 29. péntekig!

(videós felelés lehetséges)

A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat.

Kérem a füzetben a 5. feladat megoldását lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. május 27-én, szerdán 16.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

———————————————————————–

2020.05.20. szerda

Kedves Gyerekek!

A gyakorláshoz ajánlom a tankönyv: Project Fourth edition feladatait az interneten. A Level 1 Unit 3 Grammar feladataival tudsz gyakorolni. Itt azonnal visszajelzést kapsz, és megnézheted a megoldást. Az alábbi linken található:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/grammar/?cc=hu&selLanguage=hu

Feladatok:

2020.05.20. szerda: Gyakorlás

Tk. 32.o. 2. Listen and read. Hallgasd és ismételd át!

A Project Fourth Edition Unit 3-nél megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Gyakorold a párbeszéd olvasását! Próbáld szóban lefordítani!

– Melyik állat? Füzetedbe írd le a megoldásokat!

 1 APROTR

 2 ARIBBT

 3 OUMSE

 4 RHOES

 5 IESPDR

Tk. 33.o. 5. Füzetedbe írd le a mondatokat a képek alapján!

Ha nem igaz, a tagadó mondat után azt is le kell írni, hogy milyen állatuk van valójában!

Figyeld meg jól a példákat!

 1 Anita’s got a spider.

 2 Fai and Bao haven’t got a parrot.

   They’ve got a hamster.

Tanuld meg a Tk. 32.o.2. párbeszédet 2020. május 29. péntekig!

(videós felelés lehetséges)

A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat.

Kérem a füzetben a 5. feladat megoldását lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. május 25-én, hétfőn 16.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

 ———————————————————————–

2020.05.18. hétfő

Kedves Gyerekek!

A gyakorláshoz ajánlom a tankönyv: Project Fourth edition feladatait az interneten. A Level 1 Unit 3 Grammar feladataival tudsz gyakorolni. Itt azonnal visszajelzést kapsz, és megnézheted a megoldást. Az alábbi linken található:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/grammar/?cc=hu&selLanguage=hu

Feladatok:

Have you got a pet?

Tk. 32.o. 2. Listen and read. Hallgasd és ismételd át!

A Project Fourth Edition Unit 3-nél megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Gyakorold a párbeszéd olvasását! Próbáld szóban lefordítani!

Tk. 32.o. 3. Füzetedbe írd le a vázlatot:

Questions (Kérdések)

Szórendcsere történik: have /has előbbre jön

You have got a pet.

Have you got a pet?

Neked van állatod?

 

Tom has got a dog.

Has Tom got a dog?

Tomnak van kutyája?

Short answers: (3 szavas, ezért tagadásnál összevont alakokat használunk)

Yes, I have.                 No, I haven’t.

Yes, he has.                No, he hasn’t.

Tk. 33.o. 4. Füzetedbe írd le a kérdő mondatokat!

   1 Have you got a pet?

   2 Has she …

Tanuld meg a Tk. 32.o.2. párbeszédet 2020. május 29. péntekig!

(videós felelés lehetséges)

A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat.

Kérem a füzetben a 4. feladat megoldását lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. május 20-án, szerdán 16.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

———————————————————–

2020.05.13. szerda

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az május 13-ai, szerdai feladatokat.

Feladatok:

Have you got a pet?

Tk. 32. 1.a Listen and repeat. Hallgasd és ismételd át!

A Project Fourth Edition Unit 3-nél megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Feladatok:

Tk. 32. 2.a Listen and read. Hallgasd és olvasd! (kétszer szoktuk hallgatni)

A Project Fourth Edition Unit 3-nél megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Szótárazni:

Have you got …?       Van-e neked …?

Miss    Tanárnő. (megszólítás)

Sir       Tanár bácsi. (megszólítás)

Really?            Igazán? Tényleg?

big       nagy

beautiful         gyönyörű

but       de

too       is, szintén

nice     szép, kedves

What colour?  Milyen színű?

grey     szürke

boring  unalmas

always mindig

asleep  alszik

Segítség kell az új szavak kiejtéséhez! akár internetes szótárak, ahol beírod a keresett szót,
és a hangszóróra kattintva meghallgathatod a kiejtést helyesen, pl. a SZTAKI SZÓTÁR http://szotar.sztaki.hu/

Gyakorold a párbeszéd olvasását! Próbáld szóban lefordítani!

Mf. 26.o. 2. (figyelj a helyes többes számokra is, nézd meg a példát!)

A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat.

Kérem a munkafüzetben a 26. oldalt lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. május 18-án, hétfőn 16.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

—————————————————————-

2020.05.11. hétfő

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az május 11-ei, hétfői feladatokat.

A Tk 32.o.-on folytatjuk a tanulást (a 30-31.o.-t Év eleji ismétlés után vesszük majd).

2020.05.11. hétfő: Pets

Feladatok:

Tk. 32. 1.a Listen and repeat. Hallgasd és ismételd! (kétszer szoktuk hallgatni)

A Project Fourth Edition Unit 3-nél megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Szótárazni:

animal állat

pet       kisállat, házi kedvenc

hamster           hörcsög

rabbit   nyúl

rat        patkány

snake   kígyó

horse   ló

mouse  egér

mice    egerek !

fish      hal, halak (a többes száma ugyanaz, nem kap –s végződést)!

spider  pók

bird     madár

budgie hullámos papagáj

parrot  papagáj

(A szavak megtalálhatók a Mf. 84.o. 3C részben is.)

Segítség kell az új szavak kiejtéséhez! akár internetes szótárak, ahol beírod a keresett szót, és a hangszóróra kattintva meghallgathatod a kiejtést helyesen, pl. a SZTAKI SZÓTÁR http://szotar.sztaki.hu/

Mf. 26.o. 1. (across= vízszintes, down= függőleges)

Hf. Tanuld meg a szavakat!

+ Ha valaki segít, lehet kitalálós játékkal gyakorolni, hogy ő gondol az egyik állatra a képeken, a tanuló pedig próbálja rákérdezéssel kitalálni: Is it a/an …?

(a lényeg, hogy minél többször elhangozzanak a szavak helyesen angolul, ezért lehet, hogy az elején kell javítgatni az új szavak kiejtését)

Még nem kérem elküldeni a megoldásokat, majd a következő óra után, egyben.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

 —————————————————————-

2020.05.06. szerda

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az május 6-ai, szerdai feladatokat. A gyakorláshoz ajánlom a tankönyv: Project Fourth edition feladatait az interneten. A Level 1 Unit 3 Grammar feladataival tudsz gyakorolni. Itt azonnal visszajelzést kapsz, és megnézheted a megoldást.

Az alábbi linken található:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/grammar/?cc=hu&selLanguage=hu

Gyakorlás

Feladatok:

Tk. 28. 2. Listen and read. Hallgasd újra és olvasd! Ismételd át!

A Project Fourth Edition Unit 3-nél megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Mf. 23.o. 4. Rövid alakokat használj (’ve, ’s)!

Mf. 23.o. 5. Figyelj a helyes tagadásra! Nézd meg a példamondatot!

(Ismételd át a füzetben a múlt órai anyagot, ha szükséges!)

Mf. 23.o. 7. Írj minden képről egy tagadó mondatot: mije/mijük nincs, utána egy igaz állítást. Sajnos egészen kis betűkkel kell írnod, hogy elférjenek a mondatok. Azért próbálj úgy írni, hogy a fotón majd el tudjam olvasni!

 A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat.

Kérem a munkafüzetben a 23. oldalt lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. május 11-én, hétfőn 16.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

———————————————————————

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az május 4-ei, hétfői feladatokat. Segítség kell az új szavak kiejtéséhez! akár internetes szótárak, ahol beírod a keresett szót, és a hangszóróra kattintva meghallgathatod a kiejtést helyesen, pl. a SZTAKI SZÓTÁR http://szotar.sztaki.hu/

2020.05.04. hétfő:

Feladatok:

Tk. 28. 2. Listen and read. Hallgasd újra és olvasd!

A Project Fourth Edition Unit 3-nél megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Próbáld szóban lefordítani!

 Tk. 29.o. 4.a Füzetedbe írd le a vázlatot:

Negative (Tagadás)

I have not got

Tom has not got

Rövid alak: (főleg ezt használjuk)

I haven’t got

Tom hasn’t got

 

I haven’t got a car.

Nekem nincs autóm.

Tom hasn’t got a sister.

Tomnak nincs lánytestvére.

 

Egyes szám 3. személyben (he, she, it mellett) hasn’t got alakot használunk.

A többi számban és személyben: (I, you, we, they mellett) haven’t got alakot használunk.

Tk. 29.o. 5. Füzetben dolgozz!

(írj minden képről egy tagadó mondatot: mije/mijük nincs, utána egy igaz állítást)

  1 She hasn’t got a bag.

     She’s got a box.

  2 They haven’t …

 Hf. Tanuld meg a szabályt! (=tudd alkalmazni)

A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat.

Kérem a füzetben a 5. feladat megoldását lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. május 6-án, szerdán 16.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

 ———————————————————————————

 

 

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az április 29-ei, szerdai feladatokat. Segítség kell az új szavak kiejtéséhez! akár internetes szótárak, ahol beírod a keresett szót, és a hangszóróra kattintva meghallgathatod a kiejtést helyesen, pl. a SZTAKI SZÓTÁR http://szotar.sztaki.hu/

2020.04.29. szerda:

Feladatok:

Tk. 28. 2. Listen and read. Hallgasd és olvasd!

A Project Fourth Edition Unit 3-nél megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Szótárazni: (a kiejtésben segítségre van szükség!)

computer game        számítógépes játék

bedroom                   hálószoba

living room              nappali

in …                         -ban, ben

in my room              a szobámban

for me                      nekem

but                            de

good                         jó

lucky                        szerencsés

with …                     -val, -vel

with you                   veled

 (A szavak megtalálhatók a Mf. 84.o. 3A részben is.)

Tk. 28. 2. Listen and read. Hallgasd újra és olvasd!

Kinek van számítógép a szobájában?

Kinek van lánytestvére?

Tk. 29. 3.b Füzetedbe másold le a mondatokat és egészítsd ki: have got / has got!

(hosszú alakokat használj)

 A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat. Kérem a füzetben a 3.b feladat megoldását lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. május 4-én, hétfőn 16.00 óráig (lehet hamarabb is küldeni).

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

 ————————————————————————-

 

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az április 27-ei, hétfői feladatokat. Segítség kell az új szavak kiejtéséhez! akár internetes szótárak, ahol beírod a keresett szót, és a hangszóróra kattintva meghallgathatod a kiejtést helyesen, pl. a SZTAKI SZÓTÁR http://szotar.sztaki.hu/

2020.04.27. hétfő:

Feladatok:

Tk. 28.o. 1.a Listen and repeat. (ismételd át)

A Project Fourth Edition Unit 3-nél megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/audio?cc=hu&selLanguage=hu

 Füzetedbe írd le a vázlatot:

Have/ has got

I have got a bike.

Nekem van biciklim.

Tom has got a computer.

Tomnak van számítógépe.

Rövid alak:

I have got / I’ve got

Tom has got/ Tom’s got

Egyes szám 3. személyben (he, she, it mellett) has got /’s got alakot használunk.

A többi számban és személyben: (I, you, we, they mellett) have got/’ve got alakot használunk.

 Mf. 22.o. 3. A munkafüzet végében található CD segítségével lehet megoldani.

(kétszer szoktuk hallgatni, lehet többször is)

Először kösd össze!

A meghallgatás után írd le, melyik ajándék kié!

 Hf. Tanuld meg a szabályt! (=tudd alkalmazni)

 A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat. Kérem a munkafüzetben a 22. oldalt lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. április 29-én, szerdán 16.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

—————————————————————————

 

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az április 22-ei, szerdai feladatokat. Segítség kell az új szavak kiejtéséhez! akár internetes szótárak, ahol beírod a keresett szót, és a hangszóróra kattintva meghallgathatod a kiejtést helyesen, pl. a SZTAKI SZÓTÁR http://szotar.sztaki.hu/

2020.04.22. szerda:

 Tk. 28.o. 1.a Listen and repeat. Hallgasd és imételd! (kétszer szoktuk hallgatni)

A Project Fourth Edition Unit 3-nél megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit03/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Szótárazni: (a kiejtésben segítségre van szükség!)

games console          játékkonzol

television      tévé

radio             rádió

MP3 player     MP3-as lejátszó

skateboard   gördeszka

DVD player   DVD-lejátszó

bike              bicikli, kerékpár

camera          fényképezőgép

remote-controlled car          távirányítós autó

(A szavak megtalálhatók a Mf. 84.o. 3A részben is.)

 Feladatok:

  1. Mf. 22. o. 1. 2.

 +Tk 28. o. 1.  Ha valaki segít, lehet úgy gyakorolni, hogy kitalálósat játszunk:

Egyikünk gondol valamelyik tárgyra a feladatban, a másik játékos (a diák) pedig próbálja meg kitalálni. Kérdés: Is it a/ an …?

Válasz: Yes. /No. (profibban: Yes, it is. No, it isn’t.)

(A cél, hogy az új szavak minél többször elhangozzanak helyes kiejtéssel.)

Hf. Tanuld meg a szavakat!

Még nem kérem elküldeni a megoldásokat, majd a következő óra után, egyben.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

——————————————————————————————-

 

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az április 20-ai, hétfői feladatokat. Ma még ismétlő feladatokat kaptok, következő órán haladunk tovább.

 2020.04.20. hétfő:

Feladatok:

  1. Melyik földrész nevét rejtettem el? Írd le a megoldást a füzetedbe!

 1 UEORPE

 2 AAIS

 3 ARIFCA

 4 ORTHN IARMECA

 5 OTHUS RIAMEAC

 6 EAOCNIA

 7 AAATNIRCTC

 2. Tk 25. o. 3.a, Listen and point. Hallgasd és mutasd! (ismételd át)

A Project Fourth Edition Unit 2-nál megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit02/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Tk 25. o. 3.b, Listen and repeat. Hallgasd és ismételd!

+ Ha valaki segít, lehet úgy gyakorolni, hogy ő mondja a színt angolul, a tanuló pedig rámutat és mondja a kontinens nevét. (a lényeg, hogy minél többször elhangozzék angolul)

Mf. 19.o. 5. A helyes kérdéseket kérem leírni.

Szorgalmi: Válaszolj a kérdésekre!

 Hf. Tanuld meg a szavakat!

A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat. Kérem a füzetben az oldalt lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. április 22-én, szerdán 16.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

——————————————————————————————

 

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az április 15-ei, szerdai feladatokat.

Segítség kell a szavak kiejtéséhez! akár internetes szótárak, ahol beírod a keresett szót, és a hangszóróra kattintva meghallgathatod a kiejtést helyesen, pl. a SZTAKI SZÓTÁR http://szotar.sztaki.hu/

 

2020.04.15. szerda: Tk. 25.o. 1.a,

Szótárazni: (a kiejtésben segítségre van szükség!)

map              térkép

world           világ

desert           sivatag

river              folyó

mountain      hegy

continent      földrész, kontinens

Europe         Európa

Africa           Afrika

Asia              Ázsia

North America         Észak-Amerika

South America         Dél-Amerika

Oceania        Óceánia

Antarctica    Antarktisz

Which?         Melyik?

next to…      mellett

cold              hideg

Feladatok:

Tk 25. o. 1.a Párosítsd össze a képeket a szavakkal! Írd le a képek számát 1-4-ig a füzetedben, és írd mellé a szavakat!

Tk 25. o. 3.a, Listen and point. Hallgasd és mutass arra, amit hallasz! (kétszer legalább érdemes meghallgatni)

A Project Fourth Edition Unit 2-nál megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit02/audio?cc=hu&selLanguage=hu

Tk 25. o. 3.b, Listen and repeat. Hallgasd és ismételd! (ezt is kétszer legalább, amíg a kiejtés nem megy) + Ha valaki segít, lehet úgy gyakorolni, hogy ő mondja a színt angolul, a tanuló pedig rámutat és mondja a kontinens nevét. (a lényeg, hogy minél többször elhangozzék angolul)

Tk 25.o. 4. Írd fel a kérdések számát a füzetedben! Válaszolj a kérdésre (elég csak a kontinens nevét írni, pl. 1. Africa)

Hf. Tanuld meg a szavakat!

A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a megoldásokat. Kérem a füzetben az oldalt lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. április 17-én, pénteken 16.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

 —————————————————————————————————-

 

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az április 8-ai, szerdai feladatokat.

2020.04.08. szerda: Tk. 27.o. 1. Song

Egy hagyományos dal Skóciából: My Bonnie

Szótárazni: (a kiejtésben segítségre van szükség!)

Bonnie         kedves(em)

over              túl

ocean            óceán

bring back    hozd vissza

to me            nekem, hozzám

Feladatok:

Tk 27. o. 1. Listen and sing. Hallgasd és énekeld a dalt!

Sajnos ez nem található meg a tankönyv interneten elérhető hanganyagai között, de ezt a linket ajánlom: https://www.youtube.com/watch?v=Iz7a9ZvHpP4

A szünetre való tekintettel csak annyi a feladat, hogy próbáld megtanulni a dalt!

Akinek van kedve gyakorolni, a feladatokat továbbra is itt találja:

Ha beírjátok az angol tankönyvetek nevét a keresőbe: Project Fourth Edition,
akkor a Unit 2 fejezethez tartozóan sok hasznos feladatot, játékot találtok!

A tavaszi szünet után folytatjuk a tanulást. Jó pihenést kívánok!

————————————————————————————–

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az április 6-ai, hétfői feladatokat.

Ismételjétek át az éppen tanult fejezet szavait, kifejezéseit! (ahogyan egyébként is)

Ha beírjátok az angol tankönyvetek nevét a keresőbe: Project FourthEdition,
akkor aUnit 2 fejezethez tartozóan sok hasznos feladatot, játékot találtok az önálló gyakorláshoz! Itt megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is!

2020.04.06. hétfő:Tk. 24.o. 1.b,

(nem írunk ki minden szót, csak a legfontosabbakat!)

Szótárazni:(a kiejtésben segítségre van szükség!)

Why?           Miért?

famous         híres

Prime Minister        miniszterelnök

room            szoba, terem

detective      nyomozó

album           nagylemez

Feladatok:

Tk 24. o. 1. Read and listen. (Hallgasd és olvasd a szöveget!)

A Project FourthEditionUnit 2-nál megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is az
Audiorészben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit02/audio?cc=hu&selLanguage=hu

(nem fontos/ nem kell a diáknak minden szót értenie! Próbáljon csak 4 db lakcímre figyelni.)

1,b Táblázat készítése a füzetben: Másold le, és a szövegből keresd ki a válaszokat!

Az első sor a példa:

márti_táblázat

A Tanárainkbantalálható e-mailcímemre várom a megoldásokat.

Kérem a munkafüzetben és a füzetben is az oldalt lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni!

(lehet egyben küldeni) legkésőbb 2020. április 8-án, szerdán 16.00 óráig.

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

 

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint az április 1-ei, szerdai feladatokat.

Ha beírjátok az angol tankönyvetek nevét a keresőbe: Project Fourth Edition,
akkor a Unit 2 fejezethez tartozóan sok hasznos feladatot, játékot találtok az önálló gyakorláshoz! Itt megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is!

 2020.04.01. szerda: Tk. 24.o. 2.  3.a, b   4.a

(ez az első rész, a szöveget a következő órán vesszük)

Feladatok:

Szótárazni: (a kiejtésben segítségre van szükség!)

address         lakcím

postcode      irányítószám

city               nagyváros

town             kisváros

country         ország

England       Anglia

Tk. 24. o. 2. Hasonlítsd össze az angol címzést a magyarral! Mik a különbségek?

(a sorrend fordított: házszám van előbb, utána az utca; ott az irányítószám betűket is tartalmaz;
a tulajdonnevekben a Street, Road, Avenue is nagy kezdőbetűs, nem csak a név)

3.a, b Írd le a füzetben a címeket, használd a rövidítéseket!

4.a füzetbe felírni: What’s your address?

Listen and write. (Hallgasd meg a címeket legalább kétszer, és próbáld leírni!)

A Project Fourth Edition Unit 2-nál megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat az Audio részben, vagy az alábbi linken:

https://elt.oup.com/student/project/level1/unit02/audio?cc=hu&selLanguage=hu

 A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a válaszaitokat, az elkészített feladatokat.

A füzetben kérem a házi feladatot lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. április 6-án, hétfőn 16.00 óráig!

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

————————————————————————————————

 

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint a márc. 30-ai, hétfői feladatokat.

Ismételjétek át az éppen tanult fejezet szavait, kifejezéseit! (ahogyan egyébként is)

Ha beírjátok az angol tankönyvetek nevét a keresőbe: Project FourthEdition,
akkor aUnit 2 fejezethez tartozóan sok hasznos feladatot, játékot találtok az önálló gyakorláshoz! Ezeket nagyon ajánlom a felkészüléshez!
Itt megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is!

Feladatok:

2020.03.30. hétfő:Mf. 20.o. 1., 2.(kis betűvel próbálj írni, kevés helyet hagytak)

Szótárazni:

student         diák, tanuló

teacher         tanár

film star       filmsztár

singer           énekes

on the computer      a számítógépen

A Tanárainkbantalálható e-mailcímemre várom a válaszaitokat, az elkészített feladatokat.

A munkafüzetben kérem a házi feladatot lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. április 1-jén, szerdán 16.00 óráig!

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

 

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint a márc. 25-ei, szerdai feladatokat.

Ismételjétek át az éppen tanult fejezet szavait, kifejezéseit! (ahogyan egyébként is)

Ha beírjátok az angol tankönyvetek nevét a keresőbe: Project Fourth Edition, akkor a Unit 2 fejezethez tartozóan sok hasznos feladatot, játékot találtok az önálló gyakorláshoz! Ezeket nagyon ajánlom a felkészüléshez!
Itt megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is!

Feladatok:

2020.03.25. szerda:

Mf. 18.o. 2. (kis betűvel próbálj írni, kevés helyet hagytak)

Mf. 18.o. 3.

A munkafüzet végén található tanulói CD segítségével tudjátok megoldani a hallgatós feladatot. (alapesetben kétszer szoktuk hallgatni; lehet többször is, ha szükséges)

A Tanárainkban található e-mailcímemre várom a válaszaitokat, az elkészített feladatokat.

A munkafüzetben kérem a házi feladatot lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. márc. 30-án, hétfőn 16.00 óráig!

Tk. 22.o. a kijelölt párbeszéd megtanulása kívülről márc. 30-ig

(gyakoroljátok a szöveg olvasását, kezdjétek el tanulni)

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

——————————————————————————————–

Kedves Gyerekek!

Itt találjátok órarend szerint a márc. 23-ai, hétfői feladatokat.

Ismételjétek át az éppen tanult fejezet szavait, kifejezéseit! (ahogyan egyébként is)

A munkafüzet végén található tanulói CD segítségével tudjátok megoldani a hallgatós feladatot. (alapesetben kétszer szoktuk hallgatni; lehet többször is, ha szükséges)

A Tanárainkbantalálható e-mailcímemre várom a válaszaitokat, az elkészített feladatokat.

A munkafüzetben kérem a házi feladatot lefotózni, és csatolt fájlként elküldeni legkésőbb 2020. márc. 25-én 16.00 óráig!

 

Ha beírjátok az angol tankönyvetek nevét a keresőbe: Project FourthEdition,
akkor a Unit 2 fejezethez tartozóan sok hasznos feladatot, játékot találtok az önálló gyakorláshoz! Ezeket nagyon ajánlom a felkészüléshez!
Itt megtaláljátok a tankönyvi hanganyagokat is!

 

Ha van kérdésetek, írjatok! Jó munkát kívánok!

Feladatok:

2020.03.23. hétfő: Mf. 17.o. 6.a, b. (kis betűvel próbálj, írni, kevés helyet hagytak,
a számokat nyugodtan írd számjeggyel, jobban kifér)

Tk. 22.o. a kijelölt párbeszéd megtanulása kívülről márc. 30-ig

(gyakoroljátok a szöveg olvasását, kezdjétek el tanulni)

 Posted by at 10:06